هویت در مد‌های اینستاگرامی گم شده است
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
شناسه : 2173
9
طراح مد و لباس: طراح مد و لباس گفت: هر چه لباس‌هایی که طراحی و تولید می‌کنیم، به فرهنگ و هویت ما نزدیک‌تر باشد، فروش بیشتری دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش سلام بانو، سمیه قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اینفلوئنسر‌ها با ذائقه‌سازی در نمایشگاه‌های پوشاک درآمد‌های میلیونی کسب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه برای شما نیاز کاذب ایجاد می‌کند یعنی شما به شدت علاقه‌مند به خرید یک کالا می‌شوید اما بعد از خرید احساس می‌کنید که به آن کالا احتیاجی ندارید.

قائمی تصریح کرد: مد‌های اینستاگرامی در فضای حقیقی نیز به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرد اما بخش قابل توجهی از این مد‌ها متناسب با فرهنگ ایرانی_اسلامی نیست.

طراح مد و لباس تأکید کرد: من از سال ۱۳۹۰ در زمینه طراحی و دوخت انواع چادر و مانتو در کشور فعالیت می‌کنم اما ساکن البرز هستم.

وی گفت: مردم به دنبال پوشاکی هستند که متناسب با فرهنگ و هویت‌شان است و من در تمام سال‌هایی که فعالیت می‌کنم، هر روز بیش از گذشته به این موضوع پی بردم.

قائمی ادامه داد: هر چقدر لباس‌هایی که طراحی و تولید می‌کنیم، به فرهنگ و هویت ما نزدیک‌تر باشد، فروش بیشتری دارد.

این طراح  بیان کرد: هیچ وقت اینفلوئنسر‌ها به دبنال ترویج فرهنگ و هویت ملی‌شان نبودند و مهمترین هدف آن‌ها کسب سود بیشتر است.

قائمی افزود: امروز نمایشگاه‌های فصلی برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند، این انفلوئنسر‌ها را دعوت و با پرداخت هزینه کلان می‌خواهند که فروش آن‌ها در نمایشگاه افزایش یابد.

وی تأکید کرد: به مرور زمان و توسعه ابزار‌های الکترونیکی گرایش به سمت مد و لباس بیشتر شده و مردم برای خرید لباس خود فکر نکرده و صرفاً به پیروی از مد اکتفا می‌کنند.

این طراح در پایان اظهار داشت: دشمن نیز ذائقه و سلیقه مردم ما را شناسایی کرده و محتوا‌هایی را در فضای مجازی در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد که متناسب با هدف خود و در جهت بی‌بندوباری و هرزگی باشد.

منبع: تیتر یک

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.